Linii de produse

Livrare si Politica de retur

Livrare 


Produsele comandate in magazinul babaria.ro se livreaza prin curierat rapid la adresa clientului.

Pentru comenzile plasate in zile lucratoare (de luni pana vineri) livrarea produselor se va face in maximum 3 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.
Pentru comenzile plasate in zile nelucratoare (sambata, duminica si sarbatorile legale) livrarea produselor se va face in maximum 3 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.
Datorita programului firmelor de curierat sambata si duminica nu se fac expedieri. Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri.

Plata ramburs pentru produsele pe care le-ai comandat se va face in numerar, direct curierului la predarea coletului. In functie de locatie ,valoare si greutatea coletului costurile de trasport pot varia:

 

Curier Bucuresti si zona metropolitana : 9 ron 

Curier National : 18.50 ron


Politica de retur

Va rugam sa trimiteti o solicitare scrisa la adresa de e-mail vanzari@babaria.ro 
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe babaria.ro in termen de 10 zile de la cumpararea lor in una din situatiile de mai jos:
-produsul este diferit decat cel comandat de dumneavoastra;
-indicatiile produsului specificate pe site-ul nostru nu coincid cu specificatiile produsului primit
-produsul este defect
 

Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email prin care renuntati  produsul.
Vă rugăm ca în momentul primirii produselor să verificaţi integritatea acestora şi în prezenţa curierului să semnaţi de primire. Daca la primirea coletului, produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt telefonic la numarul 0745305607 sau la adresa de e-mail vanzari@babaria.ro
. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat ( posta sau Curier rapid)va rugam sa refuzati primirea acestuia si sa ne anuntati. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula.
Daca produsul este diferit decat cel comandat de dumneavoastra;
sau indicatiile produsului specificate pe site-ul nostru nu coincid cu specificatiile produsului primit, atunci produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de babaria.ro Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.
       

 

Returnarea produsului de catre client sau inlocuirea cu altul similar se va face numai  prin posta romana.

Deteriorarea in timpul transportului 
Operatorul magazinului online babaria.ro nu este raspunzatoar pentru eventualele deteriorari sau sustrageri a marfii pe timpul transportului catre beneficiar. Totuşi, dacă bunurile sunt deteriorate sau furate în timpul transportului de la client către operator  în circumstanţele unei returnări a bunurilor, clientul este răspunzător. În cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie să refuze livrarea pentru evitarea unor posibile complicaţii în reclamarea bunurilor deteriorate.